Ghost of Tsushima: Director’s Cut’ı DLSS 3 ve Reflex ile deneyimleyin!

NVIDIA, her hafta oyunculara oyun teknolojisindeki en son güncellemeleri sunmaya devam ediyor. Şirket, Ghost of Tsushima: Director’s Cut için GeForce Game Ready Sürücüsü’nü DLSS 3, DLAA ve Reflex ile dayanağıyla geliştirdi.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut’ı DLSS 3 ve Reflex ile deneyimleyin!
REKLAM ALANI
Yayınlama: 09.05.2024
0
A+
A-

Ghost of Tsushima oyuncuları Moğol İmparatorluğu’nun Uzak Doğu ülkelerinin birçoklarında karar sürdüğü 1200’lü yılların sonlarına götürüyor. Tsushima Adası, ana Japonya’yı ve General Khotun Khan liderliğindeki devasa bir Moğol istilasını engellemek için tek başına duruyor.

Adanın birinci Moğol saldırısı tarafından bir cehenneme dönüştüğü bir anda, Samuray Savaşçısı Jin Sakai’nin kararlılığı sınanır. Klanının kalan az sayıdaki üyelerinden biri olarak, Jin halkını ve yuvasını korumak için her şeyi yapmak zorundadır. Samuray kodundan vazgeçmek zorunda kalan Jin, Tsushima’yı kurtarmak için o periyot için eşi gibisi görülmemiş teknikleri kullanarak “hayalet” yolunu benimser.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut ile oyuncular Jin’in güçlü seyahatini birinci defa PC’de deneyimleyebilecek.

16 Mayıs’ta Ghost of Tsushima: Director’s Cut‘ın lansmanı yapılacak.   Bu lansman, NVIDIA’nın eşi gibisi olmayan oyun geliştirme teknolojisinin bulunduğu kullanıma hazır bir takviye içerecek. DLSS 2 ve DLSS 3 teknolojileri oyuncuların kare suratlarını artırarak şimdiye kadarki en süratli performansı elde etmelerini sağlayacak! Oyuncular ayrıyeten, performansı artırmak yerine manzara kalitesini en üst seviyeye çıkarmak için doğal çözünürlüklü manzarayı kullanan DLAA’yı kullanabilecek. Bu sürüm, oyuncuların eksiksiz manzara kalitesi ve performans için DLAA ve DLSS 3’ü birleştirmelerine imkan tanıyacak.

Bundan sonrası daha da heyecan verici zira oyuncular GeForce RTX ve GeForce GTX GPU’larda rastgele bir ayarla uygulanabilen NVIDIA Reflex’i de kullanabiliyor. Bu, sistem gecikmesini azaltarak aksiyonları daha süratli hale getirecek ve çok oyunculu maçlarda rekabet avantajı sağlarken tek oyunculu oyunları daha hassas ve eğlenceli hale getirecek.

NVIDIA Reflex, Eylül 2020’den bu yana GeForce GPU’lardaki gecikme mühletini azalttı ve şu anda 100’den fazla oyunda bu teknoloji mevcut. Eleştirmenlerce beğenilen çoklu ve tek oyunculu oyunların yanı sıra 10 nişancı oyunundan 9’u artık Reflex dayanağına sahip. GeForce oyuncularının çoğunluğu bu özelliği aktifleştirdi. Geçen yıl GeForce kullanıcıları, Reflex sayesinde artan karşılık verme özelliğine sahip favori oyunlarında 10 milyar saatten fazla oynadı. 

16 Mayıs’ta Ghost of Tsushima: Director’s Cut piyasaya sürülmeden evvel yeni Game Ready Sürücüsü’nü indirerek oyunun tam potansiyelini ortaya çıkarın!

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.

ankara web tasarım law office wordpress hosting ingilizce kursu web tasarım ankara haberler Renault Yedek Parça Ankara Çıkışlı Karadeniz Batum Turu Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 ankara ceza avukatı Ankara endoskopi labomat Beta Law dacia yedek parça güç trafosu oto yedek parça dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimar jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates değer kaybı Adblue yer yıkama makinesi Baharat Çeşitleri