FDN Grubu operasyonel verimlilik için üst düzey yapılanmaya gitti

Dünyanın önde gelen araç kiralama markalarından Europcar ve Goldcar’ın Türkiye temsilciliklerini yürüten FDN Kümesi, bu yılki büyüme ve operasyonel verimlilik maksatları doğrultusunda üst seviye yapılanma gerçekleştirdi.

FDN Grubu operasyonel verimlilik için üst düzey yapılanmaya gitti
REKLAM ALANI
Yayınlama: 09.05.2024
0
A+
A-

Bu kapsamda Goldcar Türkiye Ülke Yöneticiliği vazifesine Selahattin Ahmet Aygün, Europcar Genel Müdür Yardımcılığı misyonuna Serkan Aksakal, FDN Kümesi Filo Operasyon & Varlık İdaresinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı misyonuna ise Serkan Demir atandı.

Otomotiv başta olmak üzere yetkili satıcılık ve servis, lojistik ve sigorta bölümlerinde 34 yıldır faaliyet gösteren ve dünyanın önde gelen araç kiralama markalarından Europcar ve Goldcar’ın Türkiye temsilciliklerini yürüten FDN Kümesi, 2024 yılına dair büyüme ve operasyonel verimlilik maksatları doğrultusunda üst seviye yapılanma gerçekleştirdi. Yeni organizasyonel yapılanma çerçevesinde, Goldcar Türkiye Ülke Yöneticiliği misyonuna Selahattin Ahmet Aygün getirildi. 

Yapılanma kapsamında bugüne kadar Goldcar Türkiye’de Ülke Yöneticisi olarak vazife alan Serkan Aksakal ‘Europcar Türkiye Genel Müdür Yardımcısı’ olarak atanırken, bu misyonu daha evvel sürdürmekte olan Serkan Demir ise yeni periyotta FDN Kümesi Varlık İdaresi Departmanı’nda ‘Filo Operasyon & Varlık İdaresinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı’ vazifesini üstlendi. 

“Markalarımızı daha efektif hale getireceğiz”

Türkiye’deki ofis ağını ve operasyonel nokta sayısını artırmayı hedeflediklerini hatırlatan FDN Grubu Yönetim Kurulu Üyesi Fırat Fidan, bu maksat doğrultusunda 2024 yılında operasyonel idaresi daha verimli kılmak ismine aldıklarını yapılanma kararını açıkladı. Fidan, “Bu yıl markalarımızı daha efektif hale getirebilmek, hem ofis ağımızı hem de filo yapımızı artırmak ve kaliteli hizmet anlayışı ile standartlarımızı daha da yükseltmek hedefiyle yeni bir yapılanma hareketine geçtik” dedi. 

“Artan müşteri kapasitesi nedeniyle istihdamı da artıracağız”

Bu yeni devirde istihdamı da organizasyonel yapılanma ile hakikat orantılı olarak artırmayı hedeflediklerini kaydeden Fidan, şöyle devam etti: “Europcar ve Goldcar markalarımızla birlikte artık daha güçlü ve daha fazla müşteriye hitap edebilir duruma geldik. Vakit içerisinde daha fazla büyüme maksadımız var. Bu sebeple müşterilerimize verdiğimiz hizmeti daha kaliteli ve muteber hale getirmek ismine, müşteri kapasitemizle birlikte istihdamımız da artıyor. Bilhassa yaz periyodundaki talep yoğunluğu ve her iki markamızda açacağımız yeni ofislerle birlikte istihdamımızı artırmayı planlıyoruz.  Yeni istihdam gayelerini belirlerken pazar şartları, rekabet durumu ve iş ortamındaki öbür faktörleri de dikkate alacağız.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.

ankara web tasarım law office wordpress hosting ingilizce kursu web tasarım ankara haberler Renault Yedek Parça Ankara Çıkışlı Karadeniz Batum Turu Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 ankara ceza avukatı Ankara endoskopi labomat Beta Law dacia yedek parça güç trafosu oto yedek parça dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimar jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates değer kaybı Adblue yer yıkama makinesi Baharat Çeşitleri