Mehmet Ali Akben: “İşlemlerin yaklaşık yüzde 94’ü dijital kanallarımız aracılığıyla yapılıyor.”

Büyüme stratejisinin temelini dijital kanalların güçlendirilmesi üzerine inşa eden Vakıf Katlım’ın dijital kanallardan kazandığı müşteri sayısı 2023’te bir evvelki yıla nazaran 5 kat artış gösterdi. Mevzuyla ilgili değerlendirmede bulunan Vakıf İştirak Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, “Hedefimiz, başta finansman eserleri olmak üzere dijital kanallar dışında kalan öteki tüm süreçlerimizin dijital mecralarda gerçekleştirilebilmesini sağlamak.

Mehmet Ali Akben: “İşlemlerin yaklaşık yüzde 94’ü dijital kanallarımız aracılığıyla yapılıyor.”
REKLAM ALANI
Yayınlama: 12.02.2024
0
A+
A-

Büyüme stratejisinin temelini dijital kanalların güçlendirilmesi üzerine inşa eden Vakıf Katlım’ın dijital kanallardan kazandığı müşteri sayısı 2023’te bir evvelki yıla nazaran 5 kat artış gösterdi. Hususla ilgili değerlendirmede bulunan Vakıf İştirak Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, “Hedefimiz, başta finansman eserleri olmak üzere dijital kanallar dışında kalan öbür tüm süreçlerimizin dijital mecralarda gerçekleştirilebilmesini sağlamak. Bugün geldiğimiz noktada süreçlerin yaklaşık yüzde 94’ü dijital kanallar aracılığıyla yapılıyor.” dedi.

Müşterilerine süratli ve erişilebilir bankacılık hizmeti sunma vizyonu doğrultusunda dijital dönüşüm yatırımlarına devam eden Vakıf İştirak, sene sonuna kadar yapay zeka ve robotik kullanım oranını artırmayı hedefliyor. 

Vakıf İştirak Genel Müdürü Mehmet Ali Akben, “Rekabetin dijitale taşınmasıyla birlikte müşteri tecrübesi çok daha kritik bir ehemmiyet kazanmış durumda. 2023’te bilhassa uzaktan müşteri edinimi konusunda gerçekleştirdiğimiz iyileştirmeler sonucunda müşteri olma mühletini 4 dakikaya kadar düşürdük.  Ayrıca tekrar yıl içinde hukuksal bireyler için uzaktan müşteri edinimi sürecini başlatan birinci finans kurumu olduk. Dijital kanallardan kazanılan müşteri sayımız ise bir evvelki yıla nazaran 5 kat artış gösterdi.” dedi.

Akben, müşterilerinin en âlâ tecrübesi yaşama isteği ve tercihleri doğrultusunda, tasarladıkları her süreci ve sundukları her hizmeti, taşınabilir bankacılık başta olmak üzere dijital kanallarda da ele aldıklarını söyleyerek dijital bankacılık konusuna verdikleri kıymetin altını çizdi.

“Yapay zeka ve robotik kullanımı artıracağız”

2023’ün dijital kanallarını güçlendirdikleri ve müşterilerinin dijitalleşme oranını artırdıkları bir yıl olduğunu söyleyen Akben, 2024 yılı amaçlarına ait, “Bu yıl, hizmetimizin kapsamını genişletmek ve daha geniş kitleleri dijital yollarla bankamıza kazandırmak istiyoruz. Birebir vakitte bilgiyi merkeze alan iş yapış kültürünü devam ettirerek, yapay zeka ve robotik kullanımını da bu doğrultuda artıracağız. Dijitalleşme amaçlarımızı daha ileri düzeylere taşıyabilmek ismine belirlediğimiz ‘Dijital Olgunluk’ düzeyimizi 2024 yılında, daha da yükseltecek, gelişen teknolojiye uygun bir halde müşterilerimizin beklentilerine en tesirli ve süratli halde cevap vermeyi sürdüreceğiz.” sözlerine yer verdi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.

ankara web tasarım ingilizce kursu web tasarım ankara haberler çimento helezonu Renault Yedek Parça Ankara Çıkışlı Karadeniz Batum Turu Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 ankara ceza avukatı Ankara endoskopi labomat Ortodontik Tedavi Beta Law dacia yedek parça güç trafosu dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimarlık jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates Adblue Baharat Çeşitleri