L’Oréal Küme, dünyanın en büyük çevresel raporlama platformu olan Carbon Disclosure Project (CDP) tarafından bu yıl 8. kere üst üste üç etraf temasının tamamından A notu alan tek şirket ve bu yıl bedellendirilen 21 bin şirket ortasında tüm temalarda A notu alan 10 şirketten biri oldu.
L’Oréal Küme, dünyanın en büyük çevresel raporlama platformu olan Carbon Disclosure Project (CDP) tarafından bu yıl 8. defa üst üste üç etraf temasının tamamından A notu alan tek şirket ve bu yıl bedellendirilen 21 bin şirket ortasında tüm temalarda A notu alan 10 şirketten biri oldu.
“Dünyayı harekete geçiren hoşluğu yaratmak” varoluş maksadıyla faaliyetlerini sürdüren L’Oréal Küme, dünya çapında sürdürülebilirlik ihtilaline liderlik ediyor. Dünyanın en büyük çevresel raporlama platformu olan Carbon Disclosure Project (CDP) tarafından bu yıl 8. defa üst üste “iklim değişikliğiyle mücadele”, “ormanları koruma” ve “su güvenliğini sağlama” temalarının tamamından A notu alan L’Oréal Küme, bu yıl CDP tarafından küresel çapta 21 bin şirket değerlendirilirken, tüm temalarda A notu alan 10 şirketten biri olma muvaffakiyetini yakaladı.
Sürdürülebilirlik konusunda 2030 yılına yönelik kıymetli amaçlar belirleyen L’Oréal Küme, bu gayeleri “Gelecek İçin L’Oréal” sürdürülebilirlik programı altında bir ortaya getirmişti. L’Oréal Küme, bu program kapsamında gayelerini kapsayıcılığı ön planda tutarak “Kendimizi dönüştürerek gezegenimizin hudutlarına hürmet duymak”, “İş ekosistemimizi güçlendirmek” ve “Dünyanın acil tahlil bulması gereken meselelerine takviye olmak” olmak üzere 3 ana başlıkta toplamıştı.
“Ortak efora katkıda bulunmakta kararlıyız”
CDP’nin değerlendirmesi ile ilgili açıklama yapan L’Oréal Küme CEO’su Nicolas Hieronimus, “L’Oréal için, arka arda sekizinci yılda üç kategoride de ‘A’ notunu korumak hem büyük bir onur hem de büyük bir gurur kaynağı. Bu muvaffakiyet, hoşlukta dünya önderi olarak başlattığımız dönüşüm çalışmalarının bir sonucu. Bu başarıyı tıpkı vakitte işimizi iklim biliminin en şimdiki trendlerinin gerektirdiği biçimde derinlemesine dönüştürme kararımızın teşviği olarak görüyoruz. 2030 yılına yönelik argümanlı gayelerimiz bulunuyor. Tüm L’Oréal takımlarının özverisi ve tüm ekosistemimizle kurduğumuz yakın iş birliğimiz sayesinde şimdiden kıymetli kilometre taşlarına ulaştık. Önümüzdeki toplumsal ve çevresel zorlukların büyüklüğü göz önüne alındığında, uygulanabilir tek cevap kolektif bir çalışmadır ve biz de bu ortak uğraşa faal olarak katkıda bulunmakta kararlıyız” dedi.
“L’Oréal Türkiye Avrupa’nın 1 numarası oldu”
Gerçekleştirilen kıymetlendirme sonucunda 3A notu almalarının, “Gelecek için L’Oréal” programlarının muvaffakiyetini vurguladığını anlatan L’Oréal Türkiye Ülke Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen de, “Sürdürülebilirlik alanında L’Oréal Türkiye, 2023’te kümenin her ülkeye özel belirlediği maksatlara nazaran tüm ülkeler ortasında en yüksek gerçekleşme oranına ulaşarak, kümenin gayelerine en çok katkı sağlayan ülke oldu. L’Oréal olarak varoluş emelimiz “Dünyayı Harekete Geçiren Hoşluğu Yaratmak” ve bunu üç ana ihtilale liderlik ederek hayata geçiriyoruz: Dijital İhtilal, Yeşil Devrim/Sürdürülebilirlik İhtilali ve Manalı Markalar İhtilali. Bunlar ortasında Sürdürülebilirlik İhtilali kümemizin en fazla kıymet verdiği mevzulardan. Gayemiz hoşluğu sorumlu, kapsayıcı ve sürdürülebilir bir hale getirmek. CDP değerlendirmesindeki başarılarımız da bu kararlılığımızı ortaya koyuyor. Dünyamıza ve yarınlarımıza karşı bir sorumluluğumuz var. Bu sorumluluğumuz ile hayata geçirdiğimiz projelerle sürdürülebilirlik konusunda öncü olmaya devam edeceğiz” sözlerini kullandı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı