Hepsiburada, okula dönüş alışverişinde 81 ilden esnaf ve tüketiciyi bir araya getiriyor

20 milyon öğrenciyi ve ailelerini yakından ilgilendiren ‘Okula Dönüş’ sürecinde Türkiye’nin nabzını tutan Hepsiburada, ebeveynlere büyük tasarruf ve ödeme kolaylığı sağlayacak okula dönüş kampanyasını duyurdu.

Hepsiburada, okula dönüş alışverişinde 81 ilden esnaf ve tüketiciyi bir araya getiriyor
REKLAM ALANI
Yayınlama: 04.09.2024
2
A+
A-

Defterden kitaba, ayakkabıdan kıyafete ve teknoloji eserlerine uzanan binlerce farklı eserde geçerli olacak kampanya 16 Eylül’e kadar sürecek. Hepsiburada’da mağazası olan 103 bin esnafa yeni bir gelir kapısı açacak kampanya ile Tekirdağ’dan Iğdır’a Türkiye’nin 81 vilayetine yayılan KOBİ’ler de cirolarını artırma fırsatı yakalayacak.

Türkiye’nin önde gelen e-ticaret platformlarından Hepsiburada, 16 Eylül 2024 tarihine kadar geçerli olacak okula dönüş kampanyasını başlattı. Kelam konusu kampanya süreci ve Hepsiburada tarafından gerçekleştirilen ‘Okula Geri Dönüş – Alışveriş Dinamiklerini Manaya Araştırması’nın sonuçları Hepsiburada Ticari Grup Başkanı (CCO) Ender Özgün tarafından kamuoyuyla paylaşıldı.

TÜRKİYE’NİN 81 VİLAYETİNE YAYILAN 103 BİN ESNAF VE KOBİYE EK GELİR

Ender Özgün, okula dönüş sürecinin yalnızca bir kampanya devri olmadığını, Türkiye iktisadı için de yaz tatilinin akabinde bir atak devrine işaret ettiğini tabir ederken, “Kurulduğumuz günden bu yana, Hepsiburada olarak en büyük önceliğimiz tüketicilerin uygun fiyatlı ve kaliteli eserlere ulaşmasını sağlarken, Türkiye genelinde de esnafımıza, KOBİ’lerimize ek gelir fırsatı yaratıp Türkiye’nin ekonomik kalkınmasına dayanak olmak. Okula dönüş de aslında bu misyonumuzun simge devirlerinden biri. Bugün milyonlarca müşterimizi, Türkiye’nin 81 vilayetine yayılan ve toplam sayısı 103 bin esnaf ve KOBİ’lerimiz ile bir ortaya getirerek, ülkemize karşı olan sorumluluğumuzu da yerine getiriyoruz” tabirlerini kullandı.

MÜŞTERİLERİMİZİN BEKLENTİLERİNE NAZARAN KAMPANYAMIZI TASARLADIK

2 Eylül’de başlayan ve 16 Eylül tarihine kadar geçerli olacak kampanya kapsamında defterden kitaba, ayakkabıdan kıyafete ve teknoloji eserlerine uzanan binlerce farklı eserde indirim ve kampanyalar sunacaklarının altını çizen Seçkin Özgün, “Bu kampanyayı tasarlarken, öncelikle tüketicilerimizin bizden beklentilerini dikkate aldık. Alana inip, onları dinledik. Gerçekleştirdiğimiz araştırma sonuçlarını, ilgili takımlarımızla manalandırarak bütüncül bir kampanya tasarlamaya dikkat ettik. Hem indirimlerle tüketicilerimize tasarruf imkanı sağlayan hem de esnafımıza, ek ciro imkanı yaratan bir kampanya sürecini hayata geçirdik. Burada bizim için en değerli noktalardan biri, Türkiye genelinde bir paha zinciri yaratabilmek. Hepsiburada iş ortağı olarak e-ticarete giren esnafımıza, Iğdır’dan Tekirdağ’a pastel boya, kalem, kitap ve birçok farklı eser satma imkanı yaratıyor; onlara fizikî hudutları ortadan kaldıran bir rekabet avantajı sunuyoruz” sözlerini kullandı. 

KARARI FİYAT-PERFORMANS, KALİTE VE ESER GÜVENLİĞİ BELİRLİYOR

Hepsiburada tarafından gerçekleştirilen ‘Okula Geri Dönüş – Alışveriş Dinamiklerini Manaya Araştırması’nın sonuçlarını da iştirakçilerle paylaşan Nadir Özgün, okul alışverişinde kararın fiyat-performans, kalite ve eser güvenliği odağında şekillendiğinin altını çizdi. 

Özgün, “Bu süreçte, ailelerin en kıymetli gündem hususları, yüzde 58’lik oranla ‘fiyat değişimlerine karşı tedbir alabilmek’ olarak karşımıza çıkıyor. Bunu yüzde 37 ile ‘kaliteli eserlere erişmek’ ve yüzde 35 ile ‘bütçelerini denetimli ve yönetimli kullanmak’ takip ediyor” dedi. 

‘LİNK GELİR’ İLE HANE BÜTÇELERİNE 100 MİLYON TL’LİK EK GELİR 

Okul alışverişinin genel olarak planlı bir biçimde yapıldığını kelamlarına ekleyen Seçkin Özgün, “Araştırmaya katılan her 100 bireyden 84’ü, bu süreçte bir alışveriş listesi hazırladığını söylerken, yüzde 69’luk bir kesim de bu listeyi diğerleriyle da paylaştığını tabir ediyor. Aslında bu istatistik, son devirde e-ticarette popülaritesi süratle artan link paylaşımı modelinin ehemmiyetini göstermesi ismine da son derece değerli. Muteber tavsiyenin alışveriş alışkanlıklarındaki rolünü çok güzel bilen bir şirket olarak geçtiğimiz günlerde değerli bir uygulamayı hayata geçirerek, ‘Link Gelir’ programımızı tanıtmıştık. Bilhassa bayanlar ve öğrencilerin ağır ilgi gösterdiği ve bugün prestijiyle 1.1 milyon kullanıcımızın yer aldığı programımızla, bu kampanya sürecinde hane bütçelerine toplam 100 milyon TL’lik ek gelir sağlamayı amaçlıyoruz” tabirlerini kullandı. 

HEPSİJET İLE 24 SAAT İÇERİSİNDE TESLİMAT 

Okul alışverişinde hem ebeveynlerin hem de öğrencilerin bir yandan da vakitle yarıştığını vurgulayan Seçkin Özgün, “Hepsiburada olarak, buradaki müşteri odaklı yaklaşımımızı, HepsiJET’in kesimdeki dinamizmiyle bir ortaya getirerek, tüketicilerimize farklı teslimat seçenekleri sunuyoruz. ‘Bugün Kapında’ hizmetimizle, birinci etapta İstanbul, Kocaeli, Ankara, İzmir vilayetlerinde, Hepsiburada satıcısından saat 13:00’ kadar sipariş verilen eserleri tıpkı gün içinde adrese teslim ediyoruz. Bugün toplam sayısı 3 milyonu aşan Hepsiburada Premium üyelerimizden de bu servis için ek bir fiyat almıyoruz. Öteki yandan, HepsiJET fiyatsız olarak uygulamaya aldığımız ‘Yarın Kapında’ hizmetimizle siparişlerin %82’sini sonraki gün gerçekleştirerek tüketicilerimiz vakitlerini da en uygun biçimde yönetmesini sağlıyoruz. 

 

Okul alışverişine ortalama 10.000 TL bütçe ayrılıyor

Araştırmada öne çıkan öteki ayrıntılar şu halde:

  • Kırtasiye eserleri ve ayakkabı her yaş kümesinde, en çok tercih edilen kategoriler ortasında yer alıyor. Onları yüzde 69 ile çanta takip ediyor.
  • Araştırmaya katılan aileler, okul alışverişine ortalama 10.000 TL bütçe ayırdığını söz ediyor.
  • Araştırmaya katılanların;
  • %55’i kredi kartı limitine dokunmadan borçlanma yahut kredilenme metodunu tercih edeceğini söylüyor.
    • Okula dönüş alışverişinde %84’ü alışveriş listesini planlıyor, %69’u başkalarıyla de paylaşıyor.
  • Okul Alışverişinde bayanların %72’si, erkeklerin ise %54’ü süreci büsbütün kendisi yürüttüğünü söylüyor.
  • Alışverişte anneler giysi konusunda öncü iken, babalar teknoloji ve kırtasiye alanında öncü pozisyonda yer alıyor. Ebeveynler, bir yandan aile bütçesini düşünürken, bir yandan da çocuklarının ‘gönlünü yapmaya’ çaba ediyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.

ankara web tasarım utts fiyatları briket makinası ankara uyducu wordpress hosting ingilizce kursu cubes ankara sosyal medya ankara haberler Renault Yedek Parça balkan turları Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 doktora tez Ankara endoskopi labomat dacia yedek parça güç trafosu oto yedek parça ankara su jeti dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimar jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates Adblue Baharat Çeşitleri