CK Enerji, müşteri odaklı dijital dönüşüm ile sektörde fark yaratıyor

Türkiye’nin üç bölgesinde 8,4 milyondan fazla müşterisi bulunan CK Güç, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak ve en uygun tecrübesi sunmak için geliştirdiği dijital dönüşüm projeleriyle dikkat çekiyor.

CK Enerji, müşteri odaklı dijital dönüşüm ile sektörde fark yaratıyor
REKLAM ALANI
Yayınlama: 13.05.2024
0
A+
A-

CK Güç; Akıllı SMS Bilgilendirme Sistemi, Müşteri Tecrübesi Sistemi, Dijital Fatura, QR Müşteri Memnuniyeti Anketi, CK Look Performans Sistemi ve Talep & Müracaat SMS Sistemi üzere uygulamaları ile müşterilerine yenilikçi tahliller sunuyor.

Müşteri memnuniyetini temel alan bir yaklaşımla; kolay erişilebilen, kaliteli, ayrıcalıklı ve uçtan uca bir hizmet tecrübesi sunma ve geliştirmeyi kendine misyon edinen CK Güç, elektrik tüketicilerinin hayatını kolaylaştıran dijital adımlar ile dalda fark yaratıyor. CK Güç, Dijital faturadan Müşteri Tecrübe Sistemi’ne, Akıllı SMS’ten CK Look Performans’a kadar pek çok dijital uygulaması ile müşterilerine yenilikçi tahliller sunuyor. 

Hayata geçirdikleri yenilikçi uygulamaların odağında müşteri tecrübesi, dijitalleşme ve sürdürülebilirliğin olduğunu tabir eden CK Güç Regülasyon Stratejileri ve Müşteri İrtibatı Küme Yöneticisi Fidan Öztürk, “Türkiye’nin üç bölgesinde, 7 vilayette 8,4 milyon elektrik tüketicisine hizmet veren CK Güç olarak, dijital dönüşüme büyük ehemmiyet veriyor müşterilerimizin beklentileri ve talepleri doğrultusunda süreçlerimizi dijitalleştiriyoruz.  Dijital varlıklarımızı güçlendirmek ve müşteri tecrübesini düzgünleştirmek için süreçlerimizi tekrar tasarladık. Müşterilerimizle temas ettiğimiz noktaların belirlenen kriterler doğrultusunda ölçümlenmesi, performanslarının izlenmesi, kıymetlendirilmesi ve geliştirilmesine yardımcı olan CK Look sistemimiz, ünitelerimizin güzelleştirme alanlarını belirlemek için kullanılıyor. Yapılan değerlendirmeler sonucunda müşteri tecrübesini en üst düzeyde tutmaya yönelik aksiyonlar alıyoruz.   Yeniden, müşterilerimize daha kullanıcı dostu, süratli ve erişilebilir bir online tecrübe sunma gayesi ile web sitelerimizi yeniledik. Web sitemiz üzerinden müşterilerimiz yeni bilgilere ulaşabiliyor, taleplerini fizikî noktalara gitmeden kolay, emniyetli ve süratli bir biçimde iletebiliyor.” dedi.

CK ENERJİ’NİN HAYATA GEÇİRDİĞİ DİJİTAL PROJELER NELER?

Enerji dalının büyük bir dönüşümden geçtiğine işaret eden Öztürk, dalın öncü şirketi olarak dijital dönüşüm alanında attıkları adımları şöyle sıraladı:

  • AKILLI SMS: Enerji dalında anlık durumlara karşı tüketicileri daha yeterli bilgilendirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak maksadıyla “Akıllı SMS Projesi”ni başlattık. Bu proje kapsamında, etkilenen tüketicilere haber verebilmek için Akıllı SMS Sistemi üzerinden anlık bilgilendirmeler yapıyoruz. Proje, süratli ve yanlışsız bilgilendirme sağlayarak müşteri tecrübesine değerli katkılar sunuyor.
  • DİJİTAL FATURA: Yaşadığımız global ısınma ve iklim değişikliği nedeni ile Sürdürülebilirlik konusu Dünyada tüm bölümlerin değer verdiği bir husus haline geldi. Şirketler, operasyonlarında çevresel tesirleri azaltmak ve daha yeşil bir geleceğe katkıda bulunmak için dijital tahlilleri tercih ediyor. Bu kapsamda CK Güç olarak biz de sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak amacı ile tüm perakende şirketlerimizde dijital faturaya geçiş yaparak çevreci bir yaklaşımı benimsedik. Dijital fatura ile kâğıt tüketimini azaltarak doğayı muhafaza konusunda değerli bir adım atıyoruz. Birebir vakitte, süreçlerde sürat ve verimlilik sağlayarak hem işletmeler hem de müşterilerimiz için avantajlı bir seçenek sunuyoruz. Bu sayede hem vakitten kazanıyor hem de doğayı müdafaaya katkıda bulunuyorlar. 
  • QR MÜŞTERİ MEMNUNİYET ANKETİ: Dijital dönüşüm çağında, müşterilerden ve iştirakçilerden anında geri bildirim almanın ehemmiyeti her zamankinden daha büyük. Müşteri memnuniyetini hedefleyen QR Anket Projesi, bu muhtaçlığa inovatif ve tesirli bir tahlil getiriyor. Projenin temel özelliği, iştirakçilerin akıllı telefonlarını kullanarak anında geri bildirim verebilmeleri için QR kodları kullanması. İştirakçiler hizmetlerin değerlendirmesini bu kodlar aracılığıyla kolay kolay iletebiliyor. Bu sayede, anketlerin kolaylığı ve erişilebilirliği artarken, kıymetli iç görüler elde edilebiliyoruz. Şimdiye kadar 80 bin müşteri, QR anketlerimizi doldurarak bize geri bildirimlerini iletti.
  • MÜŞTERİ TECRÜBESİ SİSTEMİ: Sistem, müşteri geri bildirimlerini toplama, çoklu bağlantı kanalları, bilgi tahlili, yapay zeka tabanlı tahliller ve müşteri hizmetlerinin kalitesi üzere ögeleri içeriyor. Müşterilerin muhtaçlık ve beklentilerine daha güzel hizmet vermek için müşteri seyahati haritalandırmasına kadar tüm ekosistemi takip edip müşterilerimize daha düzgün bir tecrübe yaratmayı hedefliyoruz.
  • TALEP VE MÜRACAAT SMS SİSTEMİ: Müşterilerimizin talep ve müracaatlarının her basamağında anlık bilgilendirme almasına büyük ehemmiyet veriyoruz. Bu nedenle, SMS sistemi kullanarak süratli ve pratik bir bağlantı prosedürü sunduk. Kullanıcılar, müracaatlarının durumunu anlık olarak takip edebilecekleri bilgilendirme SMS’leri alıyorlar. Bu sayede, süratli ve tesirli dönüşlerle müşteri memnuniyetini artırarak hizmet kalitemizi yükseltiyoruz. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.

ankara web tasarım law office wordpress hosting ingilizce kursu web tasarım ankara haberler Renault Yedek Parça Ankara Çıkışlı Karadeniz Batum Turu Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 ankara ceza avukatı Ankara endoskopi labomat Beta Law dacia yedek parça güç trafosu oto yedek parça dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimar jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates değer kaybı Adblue yer yıkama makinesi Baharat Çeşitleri