Boltas Logistics, Değerleri Doğrultusunda Geleceğin Müşterisine Odaklanıyor

Memleketler arası entegre lojistik şirketi Boltas, müşteri merkezli bakış açısıyla iş süreçlerini ve gelecekteki adımlarını yine dizayn ediyor. Şirketin Satış, Pazarlama ve Müşteri Tecrübesi Yöneticisi & İcra Konseyi Üyesi Müge Karahan, “geleceğin müşterisi” kavramına odaklanmaları sayesinde, markalara en düzgün tecrübesi sunduklarını belirtti.

Boltas Logistics, Değerleri Doğrultusunda Geleceğin Müşterisine Odaklanıyor
REKLAM ALANI
Yayınlama: 04.03.2024
0
A+
A-

Uluslararası entegre lojistik şirketi Boltas, müşteri merkezli bakış açısıyla iş süreçlerini ve gelecekteki adımlarını yine dizayn ediyor. Şirketin Satış, Pazarlama ve Müşteri Tecrübesi Yöneticisi & İcra Şurası Üyesi Müge Karahan, “geleceğin müşterisi” kavramına odaklanmaları sayesinde, markalara en yeterli tecrübesi sunduklarını belirtti.

Lojistik bölümünde yarım asra yaklaşan geçmişiyle entegre tahliller üreten Boltas, gelecek yapılanmasını müşteri merkezli bakış açısıyla oluşturuyor. Müşteri tecrübesini en üstte tutarak hareket eden şirket, teknolojiyi ve özel ölçümleme metotlarını kullanarak iş süreçlerini tekrar dizayn ediyor. 

Boltas Satış, Pazarlama ve Müşteri Tecrübesi Yöneticisi & İcra Şurası Üyesi Müge Karahan, global belirsizliklerden kaynaklı navlun dalgalanmalarına karşı proaktif hareket ettiklerini, müşterilerin gereksinimlerine nazaran özel tahliller geliştirerek rekabet gücünü artırdıklarını söyledi.

Boltas olarak “geleceğin müşterisi” kavramına odaklandıklarını tabir eden Karahan, “Sektörde rekabet için kullanılan klâsik uygulamaların verimliliği azaldı. Tedarik zinciri sorunları, şoför eksikliği, ihracat-ithalat dengesizlikleri ve yükselen maliyetler de buna eklenince müşterilere en yeterli tecrübesi sunmanın ehemmiyeti artıyor.” dedi.

“Esnek tahliller geliştirerek, müşteri sayısını artırdık”

Karahan, müşteri tavsiye oranını tespit etmek için Net Promoter Score (NPS) ölçümlemeleri yaptıklarını vurgulayarak, “Bu çalışmaların karşılığını en yeterli formda alıyoruz. Lojistik partnerden beklentinin, sadece taşıma olmadığının farkındayız. Bu sebeple kesimden dala farklılaşabilen, esneyebilen, bölümlere nazaran dizayn edilebilen lojistik tahlillere odaklanıyoruz.” değerlendirmesinde bulundu. 

Müşteri merkezli çalışmalarının sonucunda yeni müşteri kazanma oranlarının arttığını belirten Karahan, “Aldığımız her müspet dönüş, ofis çalışanlarımızdan saha çalışanlarımıza kadar motivasyon kaynağı oluyor. Lojistik, teknik ekipmanların ön planda olduğu lakin insan kaynağının aktif kullanıldığı bir alan. Müşterilerimizden aldığımız her geri bildirimi, en güzel formda kıymetlendirerek yeni tahliller geliştiriyoruz.” diye konuştu. 

Geleceğin müşterisi ne bekliyor: Daha fazla kişiselleştirme

Karahan, lojistik kesiminde vaktinde teslimatın artık tek başına kâfi olmadığına dikkati çekerek, şunları da kaydetti:

 “Geleceğin müşterisi ne bekliyor? Geleceğin müşterisi, daha fazla ferdileştirme yani lojistik hizmetlerin kendi gereksinimlerine süratle uyarlanmasını istiyor. Daha fazla şeffaflık ve hesap verebilirlik bekliyor. Kendisi için hazırlanan yol haritasına hâkim olmak istiyor. Artık markalar, sürdürülebilir ve etraf dostu tahliller görmek istiyor. Boltas olarak Salesforce ile müşteri tecrübesini ileri safhaya taşıyoruz. Müşterilerimizle birebir istikamete bakabilmek, başarımızın temel anahtarını oluşturuyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
Bir Yorum Yazın

Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.

ankara web tasarım ingilizce kursu web tasarım ankara haberler çimento helezonu Renault Yedek Parça Ankara Çıkışlı Karadeniz Batum Turu Dacia Yedek Parça Fluence Yedek Parça iveco yedek parça ankara Güneş Enerjisi İmplant Süt Sağım Makinesi Yedek Parça Casıo g shock forklift aküsü Pt100 ankara ceza avukatı Ankara endoskopi labomat Ortodontik Tedavi Beta Law dacia yedek parça güç trafosu dunnage airbag e-imza check up Huzurevi damla etiket radyal fan iç mimarlık jean Hobi Bahçesi Yatırımı etiler pilates Adblue yer yıkama makinesi Baharat Çeşitleri